Deze raakte zwaargewond na het drinken van ontstoppingsmiddel... Wat een nachtmerrie!

schermafbeelding-2016-12-18-om-13-10-21

De 2-jarige Ayman begon ineens hevig uit zijn mond te bloeden...

De Britse Saira Faisal was samen met haar 2-jarige zoontje aan het winkelen in de supermarkt toen het jongetje ineens hevig begon te bloeden uit zijn mond.

Ayman bleek ontstoppingsmiddel te hebben gedronken waardoor zijn mond, slokdarm, maag en luchtwegen zwaar verbrand raakten. ,Ayman zat in zijn buggy toen ik me moest uitrekken om iets van de bovenste plank van het rek te pakken", vertelt de 37-jarige moeder over de noodlottige dag. ,,Toen ik me weer omdraaide, waren zijn lippen paars. Het bloed stroomde uit zijn mond." In paniek schreeuwde Saira naar het personeel om een ambulance te bellen terwijl zij het middel uit de mond van haar zoontje probeerde te halen. Hierbij verbrandde zij zelf haar handen en voeten. ,,Ik was doodsbang. Het enige wat ik toen dacht was 'laat me alsjeblieft niet mijn zoon verliezen." Lees verder op de volgende pagina...


Pagina 1/2