Belachelijk: gehandicapte John heeft hulp nodig met pinnen, maar dan zegt de ING dit. Dit kan toch niet?

De medewerkers mogen tegenwoordig namelijk niet meer het geld van John pakken, omdat de regels vanuit het hoofdkantoor zijn aangescherpt. Personeel mag nooit meer geld aanpakken voor klanten. Wie hulp nodig heeft, moet daar dan maar iemand voor meenemen.

Toen John geld wilde pinnen en hij aan een medewerker vroeg of deze het geld wilde pakken, weigerde de medewerker en vroeg deze of John geen begeleider bij zich had. Woedend reed hij naar een nabijgelegen restaurant. De kok, al jaren een vriend van John, moest mee naar de bank om hem te helpen met pinnen. Beide  vinden de actie van de ING belachelijk en zijn woedend. De bank heeft inmiddels gereageerd en zegt het ‘erg vervelend’ te vinden. En John? John is witheet van woede op vakantie gegaan en is hopelijk een beetje afgekoeld.

Wij zijn benieuwd wat de bank gaat doen om een oplossing te vinden. Wat vind jij van de reactie van de ING?


Pagina 2/2