HELP deze zus met waarschuwen: “XTC is levensgevaarlijk, mijn broertje is eraan kapot gegaan” Delen svp!

Jessie Visser (19) kreeg op 10 juli een berichtje van haar vader; ze moest meteen naar het ziekenhuis komen want het ging niet goed met haar broertje. In het ziekenhuis aangekomen zag Jessie hoe artsen haar broer aan het reanimeren waren. Jovi was binnengekomen met een lichaamstemperatuur van 43 graden en uitvallende organen.

Artsen probeerden de jongen nog te redden, maar dat was tevergeefs. Later bleek uit onderzoek dat Jovi was overleden aan een overdosis amfetamine; hij had twee XTC-pilletjes gebruikt. De jongen reageerde heel raar op de pillen en werd agressief en trok al zijn kleren uit. Jessie wil nu graag anderen waarschuwen voor het gebruik van drugs. Jessie: “Er wordt heel luchtig gedaan over XTC en MDMA, maar het is levensgevaarlijk. Mijn broertje is eraan kapot gegaan.” De zus van de overleden Jovi drukt ons op het hart: “Laat je niet opjutten door je vrienden. Het is niet stoer om drugs te gebruiken, zeg gewoon nee!”

Wij zijn het helemaal met haar eens. Deel dit bericht svp met al je vrienden zodat iedereen gewaarschuwd is!

Bron: RTL Nieuws


Pagina 2/2