Deze passagier scheldt de stewardess haar huid vol, maar hoe ze dan reageert… FENOMENAAL!

stewardess2

Plotseling stapt er een hele boze mannelijke passagier uit de rij, loopt naar voren in de rij en dringt gigantisch voor bij de servicebalie. Hij gooit zijn ticket op de toonbank en zegt:
“Ik MOET met de volgende vlucht mee, en het MOET met de eerste klasse.”

De vriendelijke stewardess is goed opgeleid en zegt kalm: “Het spijt me, ik zal u zo helpen, maar ik moet eerst de andere klanten helpen. Dan kunnen we samen op zoek naar een oplossing.”

De man was niet voor 1 gat te vangen en werd zo mogelijk nóg bozer en schreeuwt: ”HEB JE ENIG IDEE WIE IK BEN?!”

Zonder aarzeling glimlachte de grondstewardess naar hem en zet de microfoon aan: “Mag ik uw aandacht dames en heren”, begon ze, en haar stem was door de hele terminal te horen. “Er is een passagier bij gate 14, die niet weet wie hij is. Als iemand deze man herkent en ons kan helpen om hem te identificeren, kom dan naar gate 14.”

Terwijl de mensen achter hem in de rij keihard begonnen te lachen, keek de man de stewardess aan en wenste haar een welgemeend “Fuck off!” toe.

Weer glimlachte ze terug en antwoordde ze rustig: “Het spijt me, maar dat zal ook even moeten wachten.”

Een typisch gevalletje van het verliezen van je zelfbeheersing, maar gelukkig zijn er stewardessen zoals zij die het allemaal met een korreltje zout nemen.


Pagina 2/2