PostNL maakt een fout en DIT is hun reactie.. Schandalig! Is dit jou wel eens overkomen?

Dit valt ons vies van je tegen, PostNL!

Het zal je maar overkomen; je wilt een pakketje versturen en vertrouwt erop dat het pakketje ook daadwerkelijk bij de beoogde ontvanger aankomt. Helaas is dit niet altijd het geval; dat blijkt wel uit de stormvloed van klachten die PostNL de laatste tijd krijgt.

Post die te laat komt, post die verkeerd bezorgt wordt of post die gewoon zoek raakt. Dit is niet alleen heel vervelend, maar kan iemand ook een hoop geld kosten doordat rekeningen niet op tijd kunnen worden betaald of doordat schade aan een pakketje moet worden hersteld. En PostNL? Die wil deze kosten nooit vergoeden. Ze hebben het nu al helemaal bont gemaakt bij deze vrouw, die een pakketje wilde versturen en het bedrijf niet één, maar meerdere fouten maakte. Deze fouten zijn nog tot daar aan toe, maar de reactie van het bedrijf slaat echt alles.


Pagina 1/2