Tiener sterft onverwachts op het strand en haar moeder beseft ineens waardoor. Een waarschuwing voor ALLE ouders!


Moeder ontrafelt geheim achter dood van dochter

De 16-jarige Lanna Hamann kwam op tragische wijze om het leven toen ze gewoon lekker op het strand lag te relaxen. Ze ging in 2014 een weekendje naar Mexico met haar familie en vrienden. Ineens kreeg ze een hartaanval en niemand wist wat de oorzaak van die hartaanval was, totdat haar moeder er dieper indook. De uitkomst is onwerkelijk!

Iedereen was natuurlijk in shock. Hoe had dit kunnen gebeuren? Lanna was hartstikke gezond en vóór haar hartaanval was er niets vreemds aan haar te merken. De dood van Lanna blijft lange tijd een mysterie, maar toen haar moeder verder naar de oorzaak op zoek ging kwam ze er achter. Lanna was namelijk verslaafd aan energiedrankjes. De cardioloog Jack Wolfson gaf bij de moeder aan dat die drank extreem gevaarlijk kan zijn door de grote hoeveelheden cafeïne en suiker dat het bevat. Wetenschappelijk onderzoek heeft zelfs uitgewezen dat het bij overmatig gebruik hartritmestoornissen kan veroorzaken. Dat is volgens de moeder precies de oorzaak van de dood van Lanna: ze had namelijk weer een blikje energiedrank gedronken vlak voordat ze stierf. De energiedrank en de warme temperatuur in Mexico zorgden volgens velen uiteindelijk voor haar dood. Hieronder een nieuwsprogramma dat een item over het overlijden van Lanna heeft gemaakt. Drink met mate, zullen we maar zeggen.