Bizar: de reacties van dit verhuurbedrijf kunnen écht niet: ‘Je moet knap zijn en niet zeuren’

 

verhuurbedrijf

Het verhuurbedrijf reageert wel heel apart op klachten..

Er is een enorm tekort aan huurwoningen in de stad Groningen. Zowel Nederlandse als buitenlandse studenten hebben moeite om aan geschikte woonruimte te komen. Makelaar Bakker Huuradvies speelt hier op in door appartementen en andersoortige woonruimtes aan te bieden. Pas alleen wel op als je het niet eens bent met hun gang van zaken, want op sociale media reageren ze op een hele bijzondere manier op klachten…

Klachten worden niet gewaardeerd bij Bakker Huuradvies.

Reacties
Als de reacties positief laat het bemiddelingsbureau niets van zich horen. Echter, als het een klacht betreft die het bedrijf in een kwaad daglicht zet, reageren ze op een hele vreemde manier. Zo schreef Daniëlle een recensie op de Facebookpagina van het bedrijf waarin ze zegt een mail gestuurd te hebben om te vragen naar de huurvoorwaarden. Ze kreeg daarop, naar eigen zeggen, een reactie terug waarin in stond: “je moet knap zijn en niet zeuren.” Onder haar recensie volgt de reactie van het bedrijf: “Is gewoon de eerlijkheid en dan word je gelijk beticht van onprofessionaliteit.” Daarnaast schrijft het bedrijf dat ze zich niet druk moet maken en dat ze gewoon verder moet zoeken. 

Ook op de reactie van Marieke wordt op een bijzondere manier gereageerd. Ze stelt dat het gaat om een onprofessioneel bedrijf dat liegt, onbeschoft is en geen service biedt. Bakker Huuradvies schiet gelijk in de verdediging en zegt zelfs dat de vrouw ‘intimiderend en opdringerig is en dat ze last heeft van het ‘lege huissyndroom.’ Ook meldt het bedrijf zulke reacties te kunnen verwachten van iemand die ‘niet ontwikkeld is en die maar 176 vrienden op Facebook heeft.’

Ervaringen
Wat er precies ten grondslag ligt aan deze reacties weten we niet, maar het is in ieder geval opmerkelijk te noemen. Op de Facebook-groep Oproepjes voor Groningers wordt ook niet vol  lof gesproken over het verhuurbedrijf. Op de vraag of iemand slechte ervaringen heeft met het bedrijf wordt niet mals gereageerd:

Tevens zijn de nare reacties ook niet van de lucht op Google recensies

Dit bericht nog een keer lezen? Pin hem op Pinterest

Bron: Facebook | Beeld: Unsplash